اعرف حقيقة البنات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

اعرف حقيقة البنات

مُساهمة من طرف a@love@h في الجمعة أبريل 16, 2010 7:50 am

ممكن تشوف بنت تقول الله البنت دى امووورة اوى وممكن اول ما تشوف واحدة تانيه

تقول البنت دى مش حلوة


الحقيقة :ان مفيش بنت وحشة


وفى بنات بتووحش نفسها


اى بنت مهما كانت لازم هتلاقى فيها حاجة حلوة ممكن متشوفهااش بس تحسها اوووى


من اولها لاخرها ربنا وهبها الجمااال....... والمرأة رمز الجمال


فى حاجات كتير غير الشكل



تفكيرها مثلا



عصبيتها


طبعها


غيرتها


حلاوتها


جنانها




نشوف حاجة حاجة كدة نبتدى بروح البنت



الروح:-


اى بنت بتلاقى فيها رووح معينة روح متتشافش بس تتحس روح تعطيك احساس بالفرحة او الغيظ او بالا ستغراب او بالانبهاار احيانا


المهم انك بتحس فى الاخر انها رووح جميلة روح وهبها ربنا لاى بنت



الغيرة



مفيش بنت مش بتغير ..... بتغير عليك من اصحابك من صحبتاها ....... وممكن كمان تغير عليك من
نفسها


وممكن تغير عليك من نفسك انت كمان


وفى وسط الغيرة والعصبية دى بتشوف نوع تانى من الجمال

جمال البنت فى غيرتها بتشوف فى عنيها نظرة الطفل الغيران من اخوه الصغير



الخجل:-

اى مجاملة مهما كانت غريبة هتصدقها البنت


ولما تصدقها هتشووف اجمل خدود حمرا فى الدنيا لاى بنت خجولة


هتشووف خجل وانكسار يحسسك بالجوهرة اللى قدامك ومطلوب منك انت تحافظ عليها وهتبقى مستمتع وانت بتموووت علشان
تحافظ عليها والخجل من
اجمل الهبات اللى وهبها ربنا للبنت


والكلام بعيد طبعا عن البنات اللى بتكسر القواعد دى والبنت عمرها ما هتبقى مميزة الا وهى بنت بس


القوة

الضحكة الجميلة والعيون الحلوة ونظرة الخجل اللى فى عنيها بتبقى تحتهم قوة رهيبة


قوتها لما تصمم وتتمسك بقرارها ولن ترجع فية ابدا


قوتها لما تحس ان اتخدعت........ اطنان طيبة ورقة وجماال ممكن تتحول لقوة رهيبة فى لحظات

ولاتفة الاسباب واعمقها بالنسبة ليها هى


الحنان

اى بنت جواها بركااااااان حنان وفيضاااااااان طيبة


ممكن هى نفسها متحولش تظهر دة بس بيبان ...... احساس الامومة موجود عند اى بنت ناحية اى حد


ناحية حبيبها او جوزها او اخوها



مفيش احلى من انك تشووف نظرة الخوف والقلق عليك فى عنيها


رغم قوتك وصرامتك بتحس انك طفلها


الجنااااان


مفيش بنت مش مجنونة


الجنان خط متوازى مع البنات

طالما بنت تبقى مجنونة على طووول

بس جناان زى العسل ممكن يضايقك بس فى نفس الوقت بيسعدك

جنان ممكن يوديك فى داهية


وفى نفس الوقت يخليك تضحك علية من جوواك جنااان تبقى عايز تحدفها من اقرب بلكوونة

بس في النهايه احب اقول البنات دول نعمه من عند ربنا
منقدرش نعيش من غيرهم و ميقدروش يعيشوا من غيرنا




تحيااااااااااااتي
avatar
a@love@h
عضو بدأ يشتغل
عضو بدأ يشتغل

عدد المساهمات : 180
نقاط : 296
تاريخ التسجيل : 16/04/2010
العمر : 25

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اعرف حقيقة البنات

مُساهمة من طرف ???? في الأحد أبريل 25, 2010 4:28 am

انا معاك فى كل الى انته بتقولة او بتقولية
بس احنا عارفين المثل الى بيقول
زى ما هتلاقى الحلو
هتلاقى الوحش

????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اعرف حقيقة البنات

مُساهمة من طرف a@love@h في الأحد أبريل 25, 2010 4:36 am

دا اكيد اان كلامى مش ع كل البنات
منور التوبيك ياسعيد
ومشكور ع الرد
avatar
a@love@h
عضو بدأ يشتغل
عضو بدأ يشتغل

عدد المساهمات : 180
نقاط : 296
تاريخ التسجيل : 16/04/2010
العمر : 25

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اعرف حقيقة البنات

مُساهمة من طرف ???? في الأحد أبريل 25, 2010 7:37 am

منور بيك يا جميل بس انا لحد دلوقتى
ما اعرفشى اسمك
؟
؟
؟
؟

????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اعرف حقيقة البنات

مُساهمة من طرف عاشقة الاوهام في الأحد أبريل 25, 2010 3:53 pm

ميرسى على كلامك ده
يا جميل
وفعلا زى ما فى الحلو
فى برده الوحش
avatar
عاشقة الاوهام
عضو بدأ يشتغل
عضو بدأ يشتغل

عدد المساهمات : 101
نقاط : 119
تاريخ التسجيل : 30/03/2010
العمر : 26

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اعرف حقيقة البنات

مُساهمة من طرف a@love@h في الإثنين أبريل 26, 2010 10:01 am

منوره التوبيك ياعاشقه
تسلم ايديك ع الرد
avatar
a@love@h
عضو بدأ يشتغل
عضو بدأ يشتغل

عدد المساهمات : 180
نقاط : 296
تاريخ التسجيل : 16/04/2010
العمر : 25

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى